CZ EN

Motivový obrázek

Vedoucí oddělení Audit OP R, OP VVV a OP JAK

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 3803
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 15.
  • předpokládaný nástup: červenec až srpen 2025
  • obory služby: 3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy 
  • termín pro podávání přihlášek od 14. května 2025 do 26. května 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • spoluvytváření jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí ES týkající se finančních prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;
  • tvorba koncepce a metodické usměrňování systému finanční kontroly, auditu zahraničních prostředků;
  • podílení se na zpracování a aktualizacích dokumentace související s činností odboru (auditní strategie, popisy řídících a kontrolních systémů u jednotlivých operačních programů za oblast auditního orgánu atp.);
  • navrhování metodických nebo systémových opatření pro zefektivnění činnosti odboru;
  • koordinace a zajišťování jednotného výkonu auditů finančních prostředků poskytnutých v rámci politiky soudržnosti EU pro svěřené operační programy – služební působiště oddělení jsou Praha a Hradec Králové;
  • ověřování a kontrola výstupů auditních činností za svěřené operační programy, včetně řešení nesrovnalostí;
  • zabezpečování naplňování auditní strategie a plánu auditní činnosti daného operačního programu;
  • zajišťování podkladů pro prohlášení při uzavření pomoci;
  • poskytování podkladů pro zpracování ročního a střednědobého plánu auditní činnosti svěřeného operačního programu a kontrola naplňování plánu;
  • vyhodnocování výsledků vykonaných auditů systémů a auditů operací;
  • přezkoumávání nálezů z provedených auditů a finančních kontrol po celou dobu realizace čerpání prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;
  • spolupráce při přípravě výroční a závěrečné kontrolní zprávy, výročního stanoviska, resp. výroku auditora, a dalších dokumentů pro Evropskou komisi;
  • zajišťování včasnosti, správnosti a úplnosti dat o provedených auditech vložených do informačního systému AO;
  • účast na jednáních se zahraničními orgány a organizacemi zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU, účastní se auditních misí EK a EÚD a nadnárodních externích auditorských firem, dále se podílí na činnosti odborných pracovních skupin;
  • poskytování konzultační a školící činnosti, podílí se na přípravě odborných a oponentních stanovisek;
  • spolupráce při vyšetřování orgánů činných v trestním řízení a při vyřizování stížností, podnětů a oznámení.
     

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře, 
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • žadatel v uplynulých 15 letech vykonával nejméně po dobu 1 roku činnosti podle § 5 zákona o státní službě nebo činnosti obdobné;
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy[1];
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení/jmenování na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3803“

Kontakty

Simona Prošková Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Stanislav Bureš, +420 257 042 580, Stanislav.Bures@mfcr.cz 


[1] Rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j. MSMT- 24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech. 
 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.