-
Vyplnit žádost
Právník/Právnička - Auditní orgán
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 2565
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha - Voctářova ulice
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: prosinec 2025 až leden 2026
- obory služby: 3. Audit, 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy a 65. Právní činnost
- termín pro podávání přihlášek od 14. října 2025 do 28. října 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- právní a metodický dohled nad dodržováním příslušných nařízení a národní legislativy;
- řešení právních problémů implementace operačních programů za spolupráce všech zainteresovaných subjektů se zaměřením na právní předpisy v oblasti auditu, veřejných zakázek a veřejné podpory;
- tvorba a úprava koncepce systémových opatření v právní oblasti pro audit prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;
- analýza legislativy EU včetně zpracování stanovisek k právním předpisům, metodickým dokumentům a dalším pracovním materiálům souvisejícím s realizací politiky soudržnosti EU;
- příprava zadávací dokumentace v rámci odboru a poskytování právní podpory v souvislosti s realizací aktivit Auditního orgánu;
- spolupráce s útvary orgánů implementační související s prováděním auditu prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;
- zajištění konzultační činnosti pro zaměstnance implementační struktury v oblasti auditu;
- spolupráce při přípravě zpráv pro Evropskou komisi;
- účast na národních a meziresortních pracovních skupinách týkajících se čerpání prostředků v rámci politiky soudržnosti EU a poskytování odborných či oponentních stanovisek za Auditní orgán;
- účast na auditech a kontrolách prováděných auditními nebo kontrolními orgány mezinárodních organizací či jejich zmocněnci.
Náplní práce na této pozici je řešení právních problémů vzniklých v souvislosti s implementací finanční podpory EU včetně poskytování právní podpory auditním týmům atp. Stěžejními oblastmi práva využitelnými na této pozici jsou právo veřejného zadávání (veřejné zakázky), veřejná podpora, evropská legislativa v oblasti ESI Fondů, veřejné finanční právo. Součástí práce je účast na jednáních AO na vnitrostátní a evropské úrovni, případně lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.
V našem týmu pro nastavení a realizaci auditní činnosti odboru rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky zabezpečení ochrany finanční podpory poskytované z fondů EU. Kromě základních benefitů MF částečně umožňujeme výkon práce z domova, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání ve studijním programu Právo, právní a veřejnosprávní činnost;
- znalost anglického jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka - bez certifikátu;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 2565“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Karolína Primasová, +420 257 042 960, Karolina.Primasova@mfcr.cz