CZ EN

Základní informace o Ministerstvu financí v českém znakovém jazyce.

Motivový obrázek

Koordinátor/Koordinátorka pro modernizaci finančního řízení

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 3108
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha 
  • platová třída: 14
  • předpokládaný nástup: leden až únor 2026
  • obory služby: 1. Finance a 3. Audit
  • termín pro podávání přihlášek: od 23. října do 24. listopadu 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • analýza stávajících systémů finančního řízení, fungování orgánů veřejné správy a řízení rizik a navrhování zlepšení dosavadní praxe;
  • přenášení dobré praxe v oblastech finančního řízení a řízení rizik ze zahraničí nebo soukromého sektoru do organizací veřejné správy a podílení se na řízení rizik Ministerstva financí;
  • sdílení praxe s lidmi zodpovědnými za nastavování pravidel finančního řízení a řízení rizik v různých organizacích a řešení jejich problémů, poskytování těmto organizacím pomoc při nastavování a vyhodnocování jejich pravidel a procesů formou stanovisek a tvorbou metodických pokynů a doporučení;
  • pořádání školení a workshopů na témata finančního řízení a řízení rizik pro orgány veřejné správy a aktivně tím zvyšovat kvalitu finančního řízení a řízení rizik ve veřejné správě.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci, 
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3108“

Kontakty

Simona Švecová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Simona Švecová,
+420 257 042 508,
Simona.Svecova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Valdemar Adamiš, +420 257 042 949, Valdemar.Adamis@mfcr.cz 


 

Dokumenty ke stažení