CZ EN

Motivový obrázek

Kontrolor/Kontrolorka veřejnosprávní kontroly

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 2136
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14
  • předpokládaný nástup: listopad až prosinec 2025
  • obor služby: 3. Audit
  • termín pro podávání přihlášek: od 22. září do 6. října 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • tvorba dlouhodobé koncepce, koordinace a metodické usměrňování systému finanční kontroly;
  • posuzování metodických materiálů pro oblast finanční kontroly předkládaných orgány veřejné správy a jednotlivými útvary ministerstva, a vypracovávání odborných stanovisek k těmto materiálům;
  • spolupráce na vytváření návrhů celostátních systémových opatření pro zkvalitnění řízení a finanční kontroly finančních prostředků poskytovaných z veřejných zdrojů;
  • zajišťování kvality výstupů kontrolní činnosti za svěřenou oblast, včetně přímého výkonu následné veřejnosprávní kontroly a souvisejícího metodického usměrňování;
  • zpracovávání a předkládání souhrnných kontrolních výstupů a podkladů pro roční zprávu o výsledcích finančních kontrol a navrhování celostátních systémových opatření v nastavení finanční kontroly a auditu.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci, 
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v hlavní budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 2136“

Kontakty

Simona Švecová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Simona Švecová,
+420 257 042 508,
Simona.Svecova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Pavla Kašpárková, BBA, +420 257 043 210, Pavla.Kasparkova@mfcr.cz 

 

Dokumenty ke stažení