CZ EN

Motivový obrázek

Auditor/Auditorka Finančního mechanismu EHP/Norsko a Druhého švýcarského příspěvku

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 3802 
  • doba úvazku: doba určitá do 31. prosince 2029 
  • místo výkonu: Praha  
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: srpen až září 2025 
  • obor služby: 3. Audit  
  • termín pro podávání přihlášek: od 19. května 2025 do 2. června 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • provádění koncepční a metodologické činnosti včetně systémových opatření na úseku auditu zahraničních prostředků, zejména souvisejících s audity Finančního mechanismu EHP/Norsko a agendy Druhého švýcarského příspěvku;
  • soustavné vykonávání auditů systému, auditů operací a auditů účetních závěrek – zejména pro oblast Finančního mechanismu EHP/Norsko a SCII, a to z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu; při výkonu auditů zohledňování mezinárodně uznávaných auditorských standardů;
  • soustavné provádění auditu řídícího a kontrolního systému operačního programu v souladu se schváleným auditním plánem, včetně vypracování zpráv a stanovisek pro orgány Evropské unie;
  • zpracovávání výroční auditní zprávy a výročních stanovisek, resp. výrok auditora, včetně ověření určení orgánů, celkové vyhodnocení výsledků auditní činnosti za daný operační program za stanovené období a další dokumenty pro subjekty příslušného programu;
  • zpracování a aktualizace auditní strategie a monitoring jejího naplňování, včetně střednědobého plánu auditů a následného ověřování jeho plnění;
  • vyhodnocování zjištění a nesrovnalostí ve smyslu metodických dokumentů upravujících čerpání prostředků poskytovaných v rámci příslušného programu; zpracovávání podkladů o zjištěných a nahlášených nesrovnalostech a navrhování dalších opatření;
  • verifikace plnění opatření k nápravě vyplývající z auditní činnosti;
  • provádění analýz rizik a vyhodnocení mapy rizik včetně stupňů jejich významnosti;
  • účast na jednáních se zahraničními orgány a organizacemi zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci příslušného programu, účast na auditních misích orgánů příslušného programu, koordinace a předkládání podkladů pro reakce členského státu.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná služební doba,
  • práce v režimu týden z domova a týden z kanceláře, 
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy[1];
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3802“

Kontakty

Kateřina Bayerová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Kristýna Haspeklová, +420 257 043 669, Kristyna.Haspeklova@mfcr.cz 


[1] Rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j. MSMT- 24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech. 
 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.