CZ EN

Strategické přístupy k ochraně spotřebitele na finančním trhu v digitální době

Materiál Financial Consumer Protection Policy Approaches in the Digital Age připravila skupina G20/OECD Task Force on Financial Consumer Protection. Podtitul „ochrana majetku, dat a soukromí spotřebitelů“ indikuje oblasti, které v souvislosti s proměnou finančního trhu a jeho probíhající digitální transformací vyžadují patřičnou pozornost. Materiál blíže specifikuje dva principy (č. 7 a 8) z dokumentu G20/OECD High Level Principles on Financial Consumer Protection (2011; obsahuje deset zásadních principů pro ochranu spotřebitele na finančním trhu):

Strategické přístupy k ochraně spotřebitele na finančním trhu v digitální době

 

Zobrazit formulář

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.