Nabídka zapojení do společného nákupu výpočetní techniky
Ministerstvo financí nabízí organizacím veřejné správy možnost zapojení do společného nákupu výpočetní techniky, a to konkrétně notebooků a stolních PC včetně příslušenství. Ministerstvo financí nakupuje výpočetní techniku pro jiné subjekty od roku 2016 s celkovým realizovaným objemem v řádech desítek tisíc kusů. V posledních letech se do nákupu úspěšně zapojily i stovky měst a obcí.
Aktuálně připravujeme každoroční velký nákup následujících typů PC/NTB:
- Stolní PC typu SFF, 512 GB, 16/32 GB DDR5 RAM,
- Notebook 14 palců, 512 GB, 16 GB DDR5 RAM,
- Notebook 14 palců, 512 GB, 16 GB DDR5 RAM, 5G modem, 2x ThunderBolt,
- Notebook 15,6 palců s numerickou klávesnicí, 512 GB RAM, 16 GB DDR5 RAM,
- Notebook 15,6 palců s numerickou klávesnicí, 512 GB RAM, 16 GB DDR5 RAM, LTE modem.
Detailní technické specifikace můžete nalézt na jednotlivých listech v přiloženém xlsx dokumentu „Poptávka odběru“. Veškeré další podrobnosti jsou uvedeny v Informačním letáku (viz příloha níže v části Dokumenty ke stažení).
Průběh veřejné zakázky
Ministerstvo financí zadá veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému v nadlimitním režimu. Hodnocena bude nejnižší nabídková cena. Odpovědnost za zákonnost zadání veřejné zakázky nese Ministerstvo financí v roli centrálního zadavatele.
Při společném nákupu se výpočetní technika vysoutěží s výraznou objemovou slevou. Souhrnné poptávky zpravidla dosahují vyšších stovek či tisíců kusů. Můžete tak ušetřit finance i administrativu spojenou s veřejnou zakázkou. Sleva oproti maloobchodním cenám činí cca 30 % a výrobky jsou navíc dodány s pětiletou zárukou se servisními podmínkami Next Business Day On-Site (oprava do druhého dne u zákazníka). I malá organizace tak může nakupovat za ceny platné pro velké zákazníky. Ministerstvo financí při nákupech výpočetní techniky klade důraz na kvalitu zpracování a delší životnost produktů.
Jak se přihlásit
Společného nákupu se může zúčastnit jakákoliv organizace veřejné správy. Velikost organizace či poptávky není rozhodující. V minulosti se zúčastnily i malé obce, školy, výzkumné ústavy, kraje, státní podniky, dětské domovy, knihovny atp.
V případě zájmu nám zašlete vyplněnou přiloženou tabulku Poptávka odběru nejpozději do 13. května 2025 na emailovou adresu verejne.zakazky@mfcr.cz.
Podmínkou účasti je uzavření jednoduché smlouvy o centralizovaném zadávání, pokud ji ještě nemáte s Ministerstvem financí uzavřenou. Náklady na pořízení výpočetní techniky si hradí každá zapojená organizace samostatně.
Kontakty
V případě potřeby dalších informací či dotazů se můžete obrátit na:
- email: verejne.zakazky@mfcr.cz
- tel. 257 043 446 – Mgr. Veronika Ramaislová