CZ EN

Nabídka zapojení do společného nákupu výpočetní techniky

Společný nákup výpočetní techniky 2025.

Ministerstvo financí nabízí organizacím veřejné správy možnost zapojení do společného nákupu výpočetní techniky, a to konkrétně notebooků a stolních PC včetně příslušenství. Ministerstvo financí nakupuje výpočetní techniku pro jiné subjekty od roku 2016 s celkovým realizovaným objemem v řádech desítek tisíc kusů. V posledních letech se do nákupu úspěšně zapojily i stovky měst a obcí. 

Aktuálně připravujeme každoroční velký nákup následujících typů PC/NTB:

  1. Stolní PC typu SFF, 512 GB, 16/32 GB DDR5 RAM, 
  2. Notebook 14 palců, 512 GB, 16 GB DDR5 RAM,
  3. Notebook 14 palců, 512 GB, 16 GB DDR5 RAM, 5G modem, 2x ThunderBolt,
  4. Notebook 15,6 palců s numerickou klávesnicí, 512 GB RAM, 16 GB DDR5 RAM,
  5. Notebook 15,6 palců s numerickou klávesnicí, 512 GB RAM, 16 GB DDR5 RAM, LTE modem.

Detailní technické specifikace můžete nalézt na jednotlivých listech v přiloženém xlsx dokumentu „Poptávka odběru“. Veškeré další podrobnosti jsou uvedeny v Informačním letáku (viz příloha níže v části Dokumenty ke stažení).

Průběh veřejné zakázky

Ministerstvo financí zadá veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému v nadlimitním režimu. Hodnocena bude nejnižší nabídková cena. Odpovědnost za zákonnost zadání veřejné zakázky nese Ministerstvo financí v roli centrálního zadavatele.

Při společném nákupu se výpočetní technika vysoutěží s výraznou objemovou slevou. Souhrnné poptávky zpravidla dosahují vyšších stovek či tisíců kusů. Můžete tak ušetřit finance i administrativu spojenou s veřejnou zakázkou. Sleva oproti maloobchodním cenám činí cca 30 % a výrobky jsou navíc dodány s pětiletou zárukou se servisními podmínkami Next Business Day On-Site (oprava do druhého dne u zákazníka). I malá organizace tak může nakupovat za ceny platné pro velké zákazníky. Ministerstvo financí při nákupech výpočetní techniky klade důraz na kvalitu zpracování a delší životnost produktů.

Jak se přihlásit

Společného nákupu se může zúčastnit jakákoliv organizace veřejné správy. Velikost organizace či poptávky není rozhodující. V minulosti se zúčastnily i malé obce, školy, výzkumné ústavy, kraje, státní podniky, dětské domovy, knihovny atp.

V případě zájmu nám zašlete vyplněnou přiloženou tabulku Poptávka odběru nejpozději do 13. května 2025 na emailovou adresu verejne.zakazky@mfcr.cz

Podmínkou účasti je uzavření jednoduché smlouvy o centralizovaném zadávání, pokud ji ještě nemáte s Ministerstvem financí uzavřenou. Náklady na pořízení výpočetní techniky si hradí každá zapojená organizace samostatně. 

Kontakty

V případě potřeby dalších informací či dotazů se můžete obrátit na:

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.