CZ EN

Motivový obrázek

Vedoucí oddělení Analýzy politik bydlení

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 3827 
  • doba úvazku: doba neurčitá 
  • místo výkonu: Praha 
  • platová třída: 15. 
  • předpokládaný nástup: srpen až září 2025 
  • obor služby: 1. Finance  
  • termín pro podávání přihlášek: od 10. července 2025 do 24. července 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • příprava koncepce hospodářské politiky státu a její transformace do příslušných ekonomických nástrojů, a to v souvislosti s modely financování a politikou bydlení;
  • vedení oddělení zaměřující se na modely financování vybraných veřejných politik, a to zejména v souvislosti s politikou bydlení a souvisejícími agendami; 
  • navrhování a koordinace přípravy finančních nástrojů vhodných pro financování projektů zaměřených především na problematiku bydlení; 
  • koordinace a rozpracovávání modelů a metodických doporučení pro oblast jednotlivých způsobů financovaní veřejných politik, zvláště formou spolupráce s privátními partnery (partnerství soukromého a veřejného sektoru, joint venture), včetně nutných legislativních změn;
  • příprava finančních nástrojů vhodných pro rozvoj trhu, a to ve spolupráci s Národní rozvojovou bankou a s ostatními gesčně relevantními útvary Ministerstva financí. Participování na tvorbě metodických dokumentů podporujících oblast poradenství Národní rozvojové banky;
  • navrhování, koordinace a rozpracovávání opatření politik bydlení v České republice, především pak oblast dostupného bydlení, včetně koncepčních a konkrétních praktických řešení realizace;
  • vedení práce nad transformací, správou a analýzami dat pro tvorbu finančních modelů dostupného bydlení. Zastřešování koordinace datových vstupů ve vazbě na problematiku bydlení mezi jednotlivými klíčovými institucemi (především Český statistický úřad, Český úřad zeměměřičský a katastrální);
  • vedení a koordinace činností na modelacích regionálních cen bydlení v referenčních bytových jednotkách v České republice (cenové mapy bydlení), včetně tvorby a správy datového fondu, analýz dat a tvorby doprovodných metodik;
  • odpovědnost za přípravu a vedení práce na aktualizaci vyhlášky podle § 33 odst. 6 zákona č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a o změně některých zákonů (zákon o oceňování majetku), ve znění platných předpisů, která specifikuje tvorbu cenových map.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná služební doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • v uplynulých 15 letech vykonával nejméně po dobu 1 roku činnosti podle § 5 zákona o státní službě nebo činnosti obdobné[1] ; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání ve studijním programu Ekonomie;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a jmenování na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis
  • Písemnou práci na téma: Vize směřování a vedení oddělení Analýzy politik bydlení pro krátkodobý, střednědobý a dlouhodobý horizont v rozsahu maximálně 3 normostran
     

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3827“

Kontakty

Kateřina Bayerová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Petr Kusý, Petr.Kusy2@mfcr.cz 


[1] Splnění tohoto předpokladu může žadatel předložit kopie podle § 51 odst. 3 zákona o státní službě, které prokazují dosaženou délku a povahu činností podle § 5 odst. 1 zákona o státní službě nebo činností obdobných.
 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.