CZ EN

Motivový obrázek

Referent/Referentka pro evidenci dotací v RISPF

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 3842
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: srpen až září 2025
  • obor služby: 1. Finance
  • termín pro podávání přihlášek od 2. června 2025 do 23. června 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • tvorba metodiky rozpočtování v oblasti programového financování s využitím nových metod a nástrojů rozpočtování;
  • spolupráce na metodice sestavování zákona o státním rozpočtu a hodnocení plnění státního rozpočtu v oblasti programového financování, zejména v oblasti dotací a navrhování implementace metodiky do Rozpočtového informačního systému programového financování (RISPF);
  • spolupráce na tvorbě prováděcích právních předpisů k zákonu o rozpočtových pravidlech;
  • vyhodnocování účinnosti aplikace metodiky programového financování na rozpočty kapitol a využívání získaných poznatků k rozvoji a zpřesňování metodiky;
  • metodické řízení jednotné evidence údajů o poskytování dotací ze státního rozpočtu;
  • zajišťování publikace dat dotací evidovaných v RISPF v informačním portálu státní pokladny Monitor;
  • spolupráce s Generálním finančním ředitelstvím při předávání dat dotací z rozpočtového systému do informačního systému Finanční správy.

Na tomto služebním místě se bude státní zaměstnanec zabývat metodikou rozpočtování v oblasti programového financování, zejména v oblasti metodického řízení jednotné evidence dotací v Rozpočtovém informačním systému programového financování a zpracováním návrhů na úpravu rozpočtového systému v této oblasti.
Uvítáme uchazeče s praxí v oblasti programového financování, zejména v oblasti poskytování dotací ze státního rozpočtu. Celková znalost rozpočtového procesu organizačních složek státu výhodou.
 

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3842“

Kontakty

Simona Prošková Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Lenka Kubíčková, +420 257 042 522, Lenka.Kubickova@mfcr.cz 


 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.