-
Vyplnit žádost
Legislativec/Legislativkyně v oblasti státního rozpočtu a rozpočtových pravidel
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 105
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha - Letenská ulice
- platová třída: 15.
- předpokládaný nástup: prosinec 2025 až leden 2026
- obor služby: 1. Finance a 22. Legislativa
- termín pro podávání přihlášek od 3. listopadu 2025 do 3. prosince 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- specializovaná legislativní činnost v oblasti rozpočtového práva, tj. zapojení se do každoroční přípravy zákona o státním rozpočtu, do tvorby novely zákona o rozpočtových pravidlech (zákona č. 218/2000 Sb.) a jeho prováděcích předpisů, např. vyhlášky o rozpočtové skladbě (č. 412/2021 Sb.), a tvorba metodických pokynů;
- příprava legislativních materiálů a stanovisek k výkladu relevantních právních předpisů v návaznosti na zodpovídání metodických dotazů;
- připomínkování legislativních i nelegislativních materiálů z hlediska rozpočtového hospodaření (využití komplexního přehledu o právním řádu v ekonomickém kontextu).
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání ve studijním programu Ekonomie nebo Právo, právní a veřejnosprávní činnost;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 105“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: JUDr. Zdeněk Lankaš, +420 257 042 262, Zdenek.Lankas@mfcr.cz