CZ EN

Motivový obrázek

Auditor/Auditorka v odd. Audit OP R, OP VVV a OP JAK

Kontakty

Základní informace o pracovním místě

  • číslo funkčního místa: 2909
  • doba úvazku: doba určitá - zástup MD/RD
  • místo výkonu: Praha - Voctářova ulice
  • platová třída: 13. PT
  • předpokládaný nástup: listopad až prosinec 2025
  • termín pro podávání přihlášek od 25. září 2025 do 9. října 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • vykonávání auditů systému a auditů operací pro prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU – audity mohou být vykonávány v rámci celé ČR z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu;
  • spolupráce při naplňování auditní strategie, poskytování podkladů pro zpracování ročního a střednědobého plánu auditní činnosti;
  • spolupráce při zpracování prohlášení při uzavření pomoci;
  • provádění analytické činnosti a reportingu;
  • vyhodnocování zjištěných nedostatků z vykonaných auditů, řešení nesrovnalostí;
  • analýza rizik a návrhy jejich řešení;
  • spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů (MMR, MF apod.);
  • spolupráce při zpracovávání stanovisek k návrhům orgánů EU;
  • účast na jednáních a odborných pracovních skupinách,
  • zpracovávání zpráv o výsledcích auditů a vedení složek auditů.

Základní náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice. Na obsazované pozici je stěžejní agendou ověřování nastavení adekvátního kontrolního systému pro implementaci operačních programů „Výzkum vývoj a vzdělávání“ a „OP Jan Amos Komenský“ včetně ověřování správnosti realizace projektů podpořených v rámci těchto operačních programů. Součástí práce může být také účast na jednáních AO na vnitrostátní úrovni, případně lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.

V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Nabízená práce není jen v kanceláři, ale přináší i možnost cestování po ČR.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • příspěvek z FKSP,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto pracovní místo, vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Přihlášku v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Přihlášku v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Do předmětu e-mailové zprávy/na obálku uveďte „FM 2909“. 

Kontakty

Simona Prošková Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Kateřina Stupka, +420 257 043 577, Katerina.Stupka@mfcr.cz 

Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu. 
Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Ministerstvo financí podporuje rovné pracovní a služební uplatnění žen a mužů, genderový antidiskriminační přístup při obsazování rozhodovacích pozic a zaměstnávání osob se zdravotním postižením ve vazbě na specifické profesní a kvalifikační předpoklady.


V případě přijetí na toto služební místo jsou výdaje spolufinancovány z Operačního programu Technická pomoc
(OPTP), s čímž je spojena povinnost zpracovávat veškerá data a dokladovat uskutečněné výdaje pro potřeby projektů realizovaných z OPTP.

Dokumenty ke stažení