CZ EN

Motivový obrázek

Auditor/auditorka v odboru Auditní orgán

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 2900
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha 
  • platová třída: 13
  • předpokládaný nástup: srpen až září 2025
  • obory služby:  3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
  • termín pro podávání přihlášek: od 20. června do 4. července 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • vykonávání auditů systému a auditů operací pro prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU – audity mohou být vykonávány v rámci celé ČR z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu;
  • spolupráce při naplňování auditní strategie, poskytování podkladů pro zpracování ročního a střednědobého plánu auditní činnosti;
  • spolupráce při zpracovávání prohlášení při uzavření pomoci, provádění analytické činnosti a reportingu;
  • vyhodnocování zjištěných nedostatků z vykonaných auditů a řešení nesrovnalostí;
  • analyzování rizik a navrhování jejich řešení;
  • spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů (MMR, MF apod.);
  • spolupráce při zpracovávání stanovisek k návrhům orgánů EU;
  • účast na jednáních odborných pracovních skupinách;
  • zpracovávání zprávy o výsledcích auditů a vedení složky auditů;
  • aktivity v návaznosti na zpracovávání prohlášení o uzavření pomoci a závěrečné kontrolní zprávy za daný operační program;
  • spolupráce při jednání ministerstva s orgány Evropské unie, při projednávání otázek s agendou finanční kontroly a auditu;
  • účast na jednáních s orgány zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU, účastní se auditních misí EK a EÚD apod.; koordinace a předkládání podkladů pro reakce členského státu;
  • účast na odborných pracovních skupinách a podílení se na přípravě odborných a oponentních stanovisek;
  • poskytování konzultační a školící činnosti.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 2900“

Kontakty

Simona Švecová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Simona Švecová,
+420 257 042 508,
Simona.Svecova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Naděžda Koubková, +420 257 043 756,  Nadezda.Koubkova@mfcr.cz 


[1] Rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j. MSMT- 24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech. 
[2] Oznámení o přístupu k utajované informaci stupně „Vyhrazené“ vydává zaměstnavatel až po přijetí do služebního poměru. Nelze použít oznámení od jiné organizace. Podmínkou pro jeho vydání je svéprávnost (doložená prohlášením), plnoletost a bezúhonnost (prokazovaná čistým výpisem z Rejstříku trestů). Cizinci musí doložit bezúhonnost i dokladem ze svého státu a z případného státu pobytu delšího než 6 měsíců. Doklady nesmějí být starší 3 měsíců.
[3] Pro doložení splnění požadavku na stupeň utajení „Důvěrné“, „Tajné“ nebo „Přísně tajné“ je třeba předložit originál nebo ověřenou kopii platného Osvědčení fyzické osoby pro daný stupeň utajení. Pokud žadatel tento doklad nemá, může doložit, že o něj požádal, a to nejpozději před vydáním rozhodnutí o jeho jmenování. Nedoložení osvědčení není důvodem k vyřazení žádosti, pokud to nevyžadují jiné podmínky podle § 27 odst. 2 zákona o státní službě. 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.