CZ EN

Motivový obrázek

Auditor/Auditorka Národního plánu obnovy

Kontakty

Základní informace o služebních místech

  • čísla funkčních míst: 3712 a 3713
  • doba úvazku: doba určitá do 31. prosince 2026
  • místo výkonu: Praha - Voctářova ulice
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: červenec až srpen 2025
  • obor služby: 3. Audit
  • termín pro podávání přihlášek od 16. května 2025 do 30. května 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • spolupráce na nastavení metodických postupů pro výkon auditů systému a testování věcné správnosti vykázaných milníků a cílů v rámci implementace NPO se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů;
  • z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu soustavné vykonávání auditů systému u koordinátora NPO, vlastníků komponent, resp. realizátorů reforem, a testování správnosti vykazovaných cílů a milníků NPO deklarovaných v žádostech o platbu do EK;
  • provádění včasného, správného a úplného zadání dat o provedených auditech do informačního systému pro auditní činnost;
  • práce s IS v souladu s vnitřními předpisy MF;
  • analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhů dalších dokumentů NPO a zpracovávání k nim odborných stanovisek;
  • komunikace s koordinátorem NPO, vlastníky komponent a ostatními zapojenými subjekty do ochrany finančních zájmů EU;
  • v souvislosti s předkládáním žádostí o platbu do EK zpracovávání shrnutí provedených auditů, včetně zjištěných nedostatků a veškerých přijatých opatření k nápravě.

Náplní práce na této pozici je především výkon auditu, a to jak auditu nastavení a fungování vnitřního kontrolního systému vlastníků komponent, tak audit konkrétních milníků a cílů, resp. projektů. Auditor se také podílí na reportingu vůči Evropské komisi, účastní se jednání se zástupci jednotlivých subjektů implementační struktury i se zástupci Evropské komise a poskytuje konzultační služby. Součástí práce může být i lektorská a prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.

Jsme tým s přátelskou atmosférou, kde budete vítáni. Postaráme se o Vaší řádnou adaptaci a kontinuální odborné vzdělávání. Naše práce není jen v kanceláři, ale přináší i možnost cestování po ČR.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře, 
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místa FM 3712 a FM 3713“

Kontakty

Simona Prošková Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Kristýna Haspeklová, +420 257 043 669, Kristyna.Haspeklova@mfcr.cz 


 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.