-
Vyplnit žádost
Administrátor/Administrátorka veřejných zakázek
Základní informace o služebních místech
- čísla funkčních míst: 1685, 1687 a 3034
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 13.
- předpokládaný nástup: září až říjen 2025
- obor služby: 37. Veřejné investování a zadávání veřejných zakázek
- termín pro podávání přihlášek: od 8. července 2025 do 7. srpna 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- tvorba celostátních resortně závazných předpisů s nejširšími a zásadními dopady do poměrů organizačních složek státu a dalších subjektů, které jsou jimi vázány, a s rozsáhlými věcnými a právními vazbami na další společenské systémy v oblasti veřejných zakázek;
- zajišťování koncepční, metodické, poradenské, normotvorné a koordinační činnosti v oblasti zadávání veřejných zakázek v resortu MF;
- zajišťování zadávání veřejných zakázek ministerstva, a to v rozsahu stanoveném zvláštními vnitřními předpisy ministerstva;
- zajišťování zadávání veřejných zakázek při centralizovaném zadávání pro pověřující zadavatele.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná služební doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „ Společné výběrové řízení na služební místa FM 1685, FM 1687 a FM 3034“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Mgr. Radek Vršecký, Ph.D., +420 257 042 417, Radek.Vrsecky@mfcr.cz