Novinky

Náklady na účtenkovou loterii

samostatné oddělení 9004 - Tiskové a zahraniční protokol
samostatné oddělení 9004 - Tiskové a zahraniční protokol

Vydáno

  • Účtenková loterie
  • Elektronická evidence tržeb
  • Ministerstvo financí
  • Daň
  • Veřejný sektor
Aktualizováno 15. 4. 2019 8:00

Ministerstvo financí v rámci transparentnosti zveřejňuje souhrn všech vynaložených i plánovaných nákladů souvisejících s Účtenkovou loterií

Fixní náklady:

Komplexní zajištění provozu Účtenkovky

Dodavatel: Wincor Nixdorf

12 393 420 Kč /rok
Výhry 64 800 000 Kč/rok

 

Variabilní náklady:

Očekávané náklady max. 1,2 – 1,8 mil. Kč/rok

Zaslání informační SMS (notifikace o výhře, změně registrace – pouze pokud hráč neuvede e-mail) 0,62 Kč/SMS
Převod výhry na platební účet výherce 1,67 Kč/převod

 

Marketing a PR 2017:

Informační kampaň v rozhlase (25. září 2017 – 31. března 2018)

Dodavatel: Radio United Broadcasting s.r.o.

3 200 699 Kč

Výroba videospotů (instruktážní a propagační videa) a grafických posterů (plakáty, letáčky) (září 2017- září 2018)

Dodavatel: Fox Hunter s.r.o

1 470 000 Kč

Branding a výroba propagačních předmětů

Dodavatel: ADAPT Print s.r.o.

450 000 Kč

Roadshow  v nákupních centrech – (10 celodenních setkání včetně rezervace pronájmu prostor v obchodních centrech – říjen 2017)

Dodavatel: Fox Hunter s.r.o

480 000 Kč
Celkem 5 600 699 Kč

 

Marketing a PR 2018:

Roadshow v nákupních centrech (12 celodenních setkání včetně rezervace pronájmu prostor v obchodních centrech – březen 2018) 

Dodavatel: Fox Hunter s.r.o

430 000 Kč

Informační kampaň v televizi (květen 2018 – prosinec 2018)

Dodavatel: Dle výsledku výběrového řízení

8 000 000 Kč

VZ a kampaň nebyla realizována

Informační kampaň v rozhlase (květen 2018 – prosinec 2018)

Dodavatel: Dle výsledku výběrového řízení 

5 000 000 Kč

VZ a kampaň nebyla realizována

Výroba a produkce reklamního spotu pro TV

Dodavatel: Dle výsledku výběrového řízení

500 000 Kč

Vzhledem k nerealizování TV kampaně akce nebyla realizována

On-line reklama - placená propagace na Facebooku (součet za všechny uskutečněné kampaně v období leden - prosinec 2018, vč. DPH)

Dodavatel: Facebook 

623 140 Kč

Empirický průzkum – kvantitativní a kvalititativní zjišťování ve více oblastech souvisejících s projektem ÚL a EET 

Dodavatel: Ústav empirických výzkumů, z.ú. STEM

110 000 Kč

Roadshow v nákupních centrech (12 celodenních setkání včetně rezervace pronájmu prostor v obchodních centrech – listopad / prosinec 2018) 

Dodavatel: Fox Hunter s.r.o 

430 000 Kč

Tisk a výroba samolepek: QR kódy (10 000 ks ve dvou variantách)   

Dodavatel: Tiskárna Daniel

   19 400 Kč
Celkem 1 612 540 Kč

Marketing a PR 2019:

Informační kampaň v rozhlase (15. dubna 2019 – 31. července 2019)

Dodavatel: Radio United Broadcasting s.r.o.

3 211 690 Kč 

 

On-line reklama - placená propagace na Facebooku

Dodavatel: Facebook

200 000 Kč

Výroba videospotů (instruktážní a propagační videa) a grafických posterů (plakáty, letáčky)

Dodavatel: Dle výsledku VŘ

  

Informační kampaň v tištěných médiích

Dodavatel: Dle výsledku VŘ

 


Související informace:

Doporučované

Nejčtenější