Auditor/auditorka EÚS na odboru Auditní orgán
Základní informace o pracovním místě
- číslo funkčního místa: 2400
- doba úvazku: doba určitá (zástup za MD/RD)
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: červen až červenec 2024
- termín pro podávání přihlášek do: 22. května 2024
Charakteristika vykonávaných činností
- vykonávání činností odpovídajících oborům služby č. 3 – Audit a č. 38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy;
- vykonávání auditů systému, auditů operací a auditů účetní závěrky pro prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU – audity mohou být vykonávány v rozsahu realizace projektů EÚS z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu;
- analytická činnost a reporting relevantním orgánům ČR i EU;
- vyhodnocování zjištěných nedostatků z vykonaných auditů, řešení nesrovnalostí;
- naplňování auditní strategie, zpracování prohlášení při uzavření pomoci;
- analýza rizik a návrhy jejich řešení;
- spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů;
- účast na jednáních a odborných pracovních skupinách a na jednáních se zahraničními orgány zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU;
- poskytování konzultační a školící činnosti.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova v režimu týden na pracovišti/týden HomeOffice,
- příspěvek z FKSP,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto pracovní místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- standardizovaná zkouška z anglického/německého/francouzského jazyka podle usnesení vlády č. 865/2015, 2. stupeň (znalost cizího jazyka je nutné při podání žádosti doložit diplomem/certifikátem dle rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j.: MSMT- 24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech);
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručení přihlášky
Motivační dopis, strukturovaný životopis a požadované přílohy zasílejte do 22. května 2024 na adresu Ministerstvo financí, odbor Personální, Letenská 15, 118 10 Praha 1, nebo na e-mailovou adresu: podatelna@mfcr.cz. Do předmětu e-mailové zprávy/na obálku uveďte „FM 2400“.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Ing. Kateřina Bayerová, +420 257 042 680, Katerina.Bayerova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Milan Puszkailer, +420 257 042 744, Milan.Puszkailer@mfcr.cz
Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Ministerstvo financí podporuje rovné pracovní a služební uplatnění žen a mužů, genderový antidiskriminační přístup při obsazování rozhodovacích pozic a zaměstnávání osob se zdravotním postižením ve vazbě na specifické profesní a kvalifikační předpoklady. Současně uchazeč bere na vědomí, že v případě přijetí na výše specifikované služební místo jsou výdaje spolufinancovány z OPTP, s čímž je spojena povinnost odboru 52 - Auditní orgán zpracovávat veškerá data a dokladovat uskutečněné výdaje pro potřeby projektů realizovaných z OPTP.