CZ EN

Motivový obrázek

Auditor/auditorka EÚS na odboru Auditní orgán

Základní informace o pracovním místě

  • číslo funkčního místa: 2400
  • doba úvazku: doba určitá (zástup za MD/RD)
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: červen až červenec 2024
  • termín pro podávání přihlášek do: 22. května 2024

Charakteristika vykonávaných činností

  • vykonávání činností odpovídajících oborům služby č. 3 – Audit a č. 38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy; 
  • vykonávání auditů systému, auditů operací a auditů účetní závěrky pro prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU – audity mohou být vykonávány v rozsahu realizace projektů EÚS z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu;
  • analytická činnost a reporting relevantním orgánům ČR i EU;
  • vyhodnocování zjištěných nedostatků z vykonaných auditů, řešení nesrovnalostí;
  • naplňování auditní strategie, zpracování prohlášení při uzavření pomoci;
  • analýza rizik a návrhy jejich řešení;
  • spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů;
  • účast na jednáních a odborných pracovních skupinách a na jednáních se zahraničními orgány zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU;
  • poskytování konzultační a školící činnosti.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova v režimu týden na pracovišti/týden HomeOffice,
  • příspěvek z FKSP,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto pracovní místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • standardizovaná zkouška z anglického/německého/francouzského jazyka podle usnesení vlády č. 865/2015, 2. stupeň (znalost cizího jazyka je nutné při podání žádosti doložit diplomem/certifikátem dle rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j.: MSMT- 24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech); 
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručení přihlášky

Motivační dopis, strukturovaný životopis a požadované přílohy zasílejte do 22. května 2024 na adresu Ministerstvo financí, odbor Personální, Letenská 15, 118 10 Praha 1, nebo na e-mailovou adresu: podatelna@mfcr.cz. Do předmětu e-mailové zprávy/na obálku uveďte „FM 2400“.

Kontakty

Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Ing. Kateřina Bayerová, +420 257 042 680, Katerina.Bayerova@mfcr.cz  

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Milan Puszkailer, +420 257 042 744, Milan.Puszkailer@mfcr.cz  

Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu. 
Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Ministerstvo financí podporuje rovné pracovní a služební uplatnění žen a mužů, genderový antidiskriminační přístup při obsazování rozhodovacích pozic a zaměstnávání osob se zdravotním postižením ve vazbě na specifické profesní a kvalifikační předpoklady. Současně uchazeč bere na vědomí, že v případě přijetí na výše specifikované služební místo jsou výdaje spolufinancovány z OPTP, s čímž je spojena povinnost odboru 52 - Auditní orgán zpracovávat veškerá data a dokladovat uskutečněné výdaje pro potřeby projektů realizovaných z OPTP.

Dokumenty ke stažení

Zobrazit formulář

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.