Novinky

Volné místo v odboru 10 - Kancelář ministra

oddělení 3005 - Výběrová řízení a hodnocení
oddělení 3005 - Výběrová řízení a hodnocení

Vydáno

  • Nabídka volných míst
  • Personalistika MF
  • Referent
  • Pracovní poměr

Základní informace:
  • místo výkonu práce: Praha;
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou) s možností dalšího uplatnění na Ministerstvu financí;
  • plný pracovní úvazek;
  • pozice vhodná i pro absolventy;
  • systemizovaná platová třída 13., zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů;
  • nástup: červenec 2018.
Stručná charakteristika vykonávané činnosti:
  • příprava podkladů pro paní ministryni při vyřizování obecné korespondence adresované ministryni nebo ministerstvu, případně zajišťování jejího postoupení k vyřízení ústředním orgánům státní správy, samosprávy a ostatním institucím;
  • zajišťování informačních a publicistických vztahů ministerstva;
  • zajišťování přípravy akcí ministerstva pro širokou veřejnost;
  • poskytování informací občanům - telefonicky, elektronickou poštou, písemně, osobně;
  • tvorba koncepce informování veřejnosti a podílení se na koordinaci komunikační strategie s resortními organizacemi (Finanční a Celní správa);
  • organizační zabezpečování tiskových konferencí svolávaných ministerstvem;
  • spolupráce při zveřejňování informací a materiálů na internetových stránkách ministerstva;
  • plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucího oddělení.
Požadavky:
  • vysokoškolské magisterské vzdělání;
  • trestní bezúhonnost;
  • znalost MS Office, Outlook, Internet;
  • znalost práce na PC - zkušený uživatel.
Nabízíme:
  • závodní stravování, nebo stravenky;
  • příspěvek z Fondu kulturních a sociálních potřeb;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna;
  • možnost umístění předškolního dítěte v dětské skupině zřízené MF.
Bližší informace poskytne:

Petra Červená, email: petra.cervena@mfcr.cz

Doručení přihlášky: Motivační dopis a strukturovaný životopis zasílejte do 30. května 2018 na adresu Ministerstvo financí, odbor 30 - Personální, Letenská 15, 118 10 Praha 1, nebo na e-mailovou adresu: vyberova.rizeni@mfcr.cz. Do předmětu e-mailové zprávy/na obálku uveďte „FM 57“.

Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu. Současně zasláním životopisu uděluje souhlas ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení. Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.                   

Doporučované

Nejčtenější