-
Vyplnit žádost
Referent/Referentka pro finanční řízení a smluvní zajištění ICT
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 791
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: září až říjen 2025
- obor služby: 1. Finance
- termín pro podávání přihlášek: od 18. července 2025 do 1. srpna 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- utváření a zajišťování realizace systému programového financování reprodukce a provozu informačních a komunikačních technologií resortu z centrálních zdrojů;
- zajišťování administrace rozpočtu ICT a finančních činností vyplývajících z plnění akcí v systému programového financování;
- zajišťování systému programového financování na základě platné vyhlášky o účasti státního rozpočtu na financování programů pořízení a reprodukce majetku;
- posuzování investičních záměrů vypracovaných v odborných útvarech ICT z hlediska finančního zabezpečení;
- posuzování žádostí o Registraci akcí na základě investičního záměru, zajišťování případné změny registrace;
- zpracovávání žádostí o Stanovení výdajů na financování akce organizační složky státu a předkládání je správci programu;
- zpracovávání závěrečných vyhodnocení jednotlivých akcí, a to na základě podkladů od odborných útvarů, a předávání je správci programů;
- zabezpečování kontroly dodržování stanovených závazných ukazatelů a podmínek čerpání výdajů státního rozpočtu podle vyhlášky o účasti státního rozpočtu na financování programů pořízení a reprodukce majetku;
- zajišťování a zpracovávání podkladů pro vypracování ročních finančních plánů správce pol. 24, příprava rozpočtů za jednotlivé podprogramy;
- zajišťování fakturace smluvních vztahů v oblasti pořízení a technického zhodnocení ICT majetku a připravuje podklady pro zavedení pořízeného majetku;
- zajišťování realizace zakázek pro ICT do 3 mil. Kč bez DPH prostřednictvím Národního elektronického nástroje, a to ve spolupráci s odbornými útvary.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná služební doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
- je způsobilý mít přístup k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené[1] v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení/jmenování na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 791“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Alena Mecová, +420 724 775 661, Alena.Mecova@mfcr.cz
[1] Oznámení o přístupu k utajované informaci stupně „Vyhrazené“ vydává zaměstnavatel až po přijetí do služebního poměru. Nelze použít oznámení od jiné organizace. Podmínkou pro jeho vydání je svéprávnost (doložená prohlášením), plnoletost a bezúhonnost (prokazovaná čistým výpisem z Rejstříku trestů). Cizinci musí doložit bezúhonnost i dokladem ze svého státu a z případného státu pobytu delšího než 6 měsíců. Doklady nesmějí být starší 3 měsíců.