Ředitel/Ředitelka odboru Evropské fondy
Odbor nastavuje a řídí toky finančních prostředků z rozpočtu EU a zahraničí poskytnuté České republice v rámci fondů EU. Působí v roli platebního a certifikačního orgánu a spravuje účty peněžních prostředků Národního fondu. V rámci společné zemědělské politiky vykonává funkci orgánu odpovědného za akreditaci platební agentury.
Pozice je vhodná zejména pro uchazeče s dlouholetou praxí na obdobné pozici.
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 1363
- doba úvazku: doba neurčitá, ředitel odboru je jmenován na funkční odbobí 5 let
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 15.
- předpokládaný nástup: listopad až prosinec 2023
- obory služby: 5. Finanční a ekonomická spolupráce se zahraničím, 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
- termín pro podávání přihlášek do: 27. září 2023
Charakteristika vykonávaných činností
- zajišťování finančního řízení fondů EU, Programu švýcarsko-české spolupráce, finančních mechanismů EHP/Norska, Transition Facility a Fondu solidarity EU;
- zajišťování role orgánu odpovědného za akreditaci platební agentury k provádění opatření Společné zemědělské politiky a za určení certifikačního subjektu k provádění certifikace účtů platební agentury;
- koncepční řízení a metodické vedení finančních toků programů spolufinancovaných z fondů EU, finančních mechanismů EHP/Norska a Programu švýcarsko-české spolupráce v rozsahu působnosti Platebního a certifikačního orgánu, resp. pro fondy EU dále v působnosti platebního orgánu, který vykonává účetní funkci;
- koncepční řízení a metodické vedení certifikace výdajů programů spolufinancovaných z fondů EU, resp. zpracovávání žádostí o platbu a zpracovávání účtů za každý účetní rok a jejich předkládání Evropské komisi, a mechanismu EHP/Norska;
- organizace a dohlížení na systém finančního výkaznictví i nad účetnictvím Národního fondu.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova 4 dny v měsíci,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického jazyka odpovídající alespoň 3. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Kateřina Horynová, +420 257 042 205, Katerina.Horynova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: JUDr. Luboš Rendla, +420 257 044 359, Lubos.Rendla@mfcr.cz