Metodika - Komunikační strategie PPP projektu

- ←
- →
Vydáno
Témata
- PPP
- Metodika
- Legislativa
Ministerstvo financí vydává metodiku, která je určena zadavatelům veřejného sektoru s cílem usnadnit zvládnutí komunikační role při přípravě projektů veřejného a soukromého sektoru – PPP. Protože na všech úrovních státní správy nemusí být vždy k dispozici dostatečná zkušenost v oblasti komunikace jak se zainteresovanými subjekty, tak s běžnou veřejností nebo médii, poskytuje tento materiál praktický přehled o významu komunikace v PPP projektech, cílech komunikační strategie a činnostech k jejich naplnění.
Vzhledem k tomu, že každý PPP projekt je specifický rozsahem i náročností své přípravy, bude se lišit i zvolený způsob a rozsah komunikace. Tento dokument má doporučující charakter. V metodice popsané kroky komunikační strategie PPP projektu by měly sloužit jako návod zejména pro významné investiční projekty.
Zpracovatelem metodického dokumentu je PPP Centrum, a.s.Odkaz na externí web na základě uzavřené smlouvy s Ministerstvem financí. V souvislosti s vývojem PPP projektů se předpokládá průběžná aktualizace této metodiky.
Doporučované
- Publikováno Doporučeno 161 Kompenzační bonus pro podnikatele
- Publikováno Doporučeno 126 Jednotný dotační portál
- Publikováno Doporučeno 98 Struktura a vývoj státního dluhu
- Publikováno Doporučeno 67 RISPF
- Publikováno Doporučeno 54 Daňový kalendář
Nejčtenější
- Publikováno Přečteno 5362535 Realizované transakce pro rok 2021
- Publikováno Přečteno 1194273 RISPF
- Publikováno Přečteno 1137632 Realizované transakce pro rok 2022
- Publikováno Přečteno 927554 Daňové tiskopisy
- Publikováno Přečteno 924954 Jednotný dotační portál