CZ EN

Ministerstvo financí se ptá občanů, jak jsou spokojeni s prací Finančních úřadů

Prostřednictvím dotazníku uveřejněném dnes na stránkách zpravodajského serveru iDnes hodlá Ministerstvo financí zjistit spokojenost občanů s prací Finančních úřadů. V rámci programu modernizace české daňové správy si Ministerstvo financí vytýčilo za cíl zavést „klientský přístup“ finančních orgánů k daňovým subjektům. Cílem je poskytovat kvalitní služby a rozvíjet je tak, aby co nejvíce odpovídaly požadavkům občanů.

„K tomu ovšem potřebujeme znát názory občanů na naši dosavadní činnost. Tento krátký dotazník nám umožní udělat si představu, jak jsou občané spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb či informací. Získané údaje budeme analyzovat a výsledky budou tvořit součást dokumentu popisujícího proces modernizace české daňové správy,“ říká k projektu náměstkyně ministra financí Dana Trezziová.

Dotazník obsahuje 7 otázek zaměřených na spokojenost s přístupem finančních úřadů, kvalitou poskytnutých informací, úroveň odbornosti berních úředníků a dobu vyřízení žádosti či požadavku.

Výsledky budou zveřejněny jak na stránkách iDnes, tak i na internetových stránkách Ministerstva financí. „Informace získané z tohoto dotazníku nám pomohou udělat si zpětnou vazbu a přijmout opatření k vylepšení vnímání a fungování české daňové správy,“ uzavírá Dana Trezziová.

Dotazník naleznete zde: http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A050919_114230_ekonomika_ven 

Zobrazit formulář

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.