CZ EN

Motivový obrázek

Projektový/á manažer/ka resortního ekonomického systému

Oddělení Informační systémy se podílí na tvorbě koncepce informační politiky a strategie rozsáhlé soustavy informačních systémů veřejné správy, vytváření dlouhodobé strategie informačních potřeb resortu a jeho komunikační infrastruktury, koordinace vývoje, provozu, inovací a údržby soustavy informačních a komunikačních systémů nebo certifikačních systémů a zajišťování jejich harmonizace s celostátní informační politikou a dalšími mezinárodními požadavky.

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 3798
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: červenec až srpen 2024
  • obor služby: 28. Informační a komunikační technologie
  • termín pro podávání přihlášek do: 5. června 2024
  • hledáme: absolventy, nebo uchazeče s praxí
  • výhodou: znalost prostředí a fungování státní správy 

Charakteristika vykonávaných činností

  • řízení realizace projektů a testování v rámci budování a rozvoje ICT Ministerstva financí (dále jen „MF“) v oblasti informačních systémů;
  • jednání s odbornými útvary MF při specifikaci zadání pro rozvoj ICT MF, připravování podkladů pro stanovování koncepcí dlouhodobého vývoje ICT resortu MF;
  • spolupracování s odborem Provoz ICT při specifikaci zadání pro budování a rozvoj ICT resortu MF;
  • provádění testování nových verzí IS a aplikací;
  • poskytování odborné spolupráce při výběrových řízeních na dodavatele služeb ICT;
  • zajišťování zpracovávání projektové dokumentace dle schválených standardů a metodik projektového řízení;
  • analyzování projektové dokumentace pro testování nových aplikačních programových vybavení a doporučování zásadních úprav stávajících systémů v testování s ohledem na koncového uživatele;
  • ověřování splnění definovaných parametrů a naplnění cílů a potřeb uživatelů jednotlivých projektů;
  • kontrolování úplnosti předané projektové dokumentace, příp. zajištění její dopracování dle schválených metodik a standardů.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova 4 dny v měsíci,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Kontakty

Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Kateřina Horynová, +420 257 042 205, Katerina.Horynova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: IIng. Hedvika Hendrichová, +420 257 044 725, Hedvika.Hendrichova@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení

Zobrazit formulář

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.